Język: PL | EN |RU | RO | BY | LT | AE

Aktualności

Nowa „zielona” jakość drutu produkcji RYWAL-RHC czyli pora na MOST GREEN – drut spawalniczy wyprodukowany przy użyciu energii z odnawialnych źródeł energii

hookit akcja 135

Dzisiejsze czasy wymagają od wszystkich branż, w tym również od szeroko pojętej branży spawalniczej ...

Więcej…

Zapraszamy na COBOT Day (18-19 lutego 2025)

cobot day 135pxZapraszamy na pokaz unikalnych możliwości robotów współpracujących LORCH

Więcej…

Życzenia świąteczne od RYWAL-RHC

kartka swiateczna 135

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego ...

Więcej…

Jak uzyskać dofinansowanie projektów z ZUS poprawiających warunki pracy w Twojej firmie

filtro 135

Konkurs ZUS "Dofinansowanie działań płatnika składek na poprawę BHP"

Więcej…

Podsumowanie udziału RYWAL-RHC w Międzynarodowych Targach Spawalniczych ExpoWelding 2024

expo welidng 135Międzynarodowe Targi Spawalnicze ExpoWelding 2024 w Katowicach były dla naszej firmy wyjątkowym wydarzeniem, które umożliwiło nam zaprezentowanie innowacyjnych rozwiązań oraz nawiązanie nowych, wartościowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi.


Więcej…

Promocja spawalnictwa wsród uczniów z Kłobucka

ksse 135

Firma RYWAL-RHC miała zaszczyt zostać zaproszona do współpracy przy wyjątkowym wydarzeniu ...

Więcej…

Relacja z 25. Pomorskim Sympozjum Spawalnictwa i 27. Spotkaniu Spawalników Wybrzeża

sympozjum gdansk

5 września 2023 roku na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej ...

Więcej…

Relacja z 23. Szczecińskiego Seminarium Spawalniczego

logo 23

12 września 2024 roku, na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki Zachodniopomorskiego ...

Więcej… Zobacz wszystkie

Promocje

Graj w zielone

koszulka model

Otrzymaj zieloną koszulkę polo GRATIS przy zakupie pierwszej palety drutu (960 kg w szpulach lub ...

Więcej…

Oferta specjalna produktów firmy ESAB - Q1 2025

esab logo

W pierwszym kwartale polecamy produkty firmy ESAB - Rustler Basic/PRO, Rogue ES/ET Pulse oraz ...

Więcej…

Na sportowo z MOSTem

na sportowo z mostem kurtka 135x13

Kupuj profesjonalne ściernice MOST i otrzymaj wyjątkowy prezent marki 4F.

Więcej… Zobacz wszystkie

Okazje cenowe

FANMIG 5 GP MOST

Fanmig 5 GP

W okazjach cenowych inwertorowy półautomat do spawania metodą MIG/MAG i ...

Więcej…

FANCUT 105 HD MOST

fanuct 40 135px

W okazjach cenowych inwertorowa przecinarka plazmowa FANCUT 105 HD ...

Więcej…

FANMIG 340i MOST

W okazjach cenowych inwertorowy półautomat do spawania metodą MIG/MAG oraz MMA ...

Więcej…

PONTIG 210 DC

W okazjach cenowych inwertorowy prostownik spawalniczy PONTIG 210 DC do ...

Więcej…

Fanmig 322W Pulse MOST

ponte

W okazjach cenowych inwertorowy półautomat Fanmig 322W Pulse do spawania metodą ...

Więcej…

PONTIG 202 AC/DC MOST

W okazjach cenowych inwertorowy prostownik spawalniczy PONTIG 202 AC/DC do ...

Więcej…

Profesjonalna suszarka do elektrod PC400

pc500 most

W okazjach cenowych profesjonalna suszarka do elektrod PC400 MOST o pojemności ...

Więcej…

Profesjonalna suszarka do elektrod PC200

pc200 1

W okazjach cenowych profesjonalna suszarka do elektrod PC200 MOST o pojemności ...

Więcej…

Suszarka do elektrod PD-50 MOST

pd 50

W okazjach cenowych suszarka do elektrod PD-50 ...

Więcej… Zobacz wszystkie

Vademecum

Przygotowanie powierzchni przed malowaniem z 3M™ Cubitron™ II 775L Hookit™

hookit akcja 135

Czy borykasz się z problemami wynikającymi z wykorzystania tradycyjnych materiałów ściernych ...

Więcej…

Nowoczesne rozwiązania w zaklejaniu kartonów i opakowań

paczka tartan

W dynamicznym świecie logistyki i produkcji, pewność dostawy i ochrona produktów są kluczowe. ...

Więcej…

Ochrona głowy w przemyśle z 3M™ Peltor™ G3000

peltor g3000 135

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się przemyśle, zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony ...

Więcej…

Rozwiązania dla problemów elektroizolacyjnych z taśmą 3M™ Temflex™ 165

temflex 165 3m 135

Pracujesz z przewodami elektrycznymi i kablami, to wiesz że odpowiednie izolowanie, wiązkowanie ...

Więcej…

Nowa generacja materiałów ściernych 3M™ Cubitron™ 3: zwiększona wydajność i trwałość

cubitro 3 sciernica 135

Firma 3M z dumą prezentuje nową linię tarcz ściernych 3M™ Cubitron™ 3, jako kolejny krok w ewolucji ...

Więcej…

Użytkowanie i konserwacja produktów do ochrony słuchu

konserwacja słuch 135

W dzisiejszych środowiskach pracy, gdzie hałas stanowi powszechną przeszkodę dla zdrowia i komfortu ...

Więcej…

xFUME ROBO - Innowacyjna dysza ssąca do odciągu dymów spawalniczych dla robotów spawalniczych

ROBiPAK mit Absaugung 135px

Nawet w przypadku zautomatyzowanych procesów spawalniczych, zwłaszcza wykorzystujących roboty ...

Więcej…

Taśma 3M™ 1900 typu duct: Wielofunkcyjne Narzędzie w Twojej Skrzynce

duct akcja 135px

Taśma 3M™ 1900 typu duct to produkt, który powinien znaleźć się w każdej skrzynce narzędziowej.

Więcej… Zobacz wszystkie

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsze OWŚUS określają warunki, na jakich Serwis RYWAL-RHC realizuje usługi napraw, konserwacji, przeglądów, montażu, uruchomienia urządzeń oraz szkolenia w obsłudze tychże urządzeń.
  2. Usługi napraw dzielą się na usługi gwarancyjne i pogwarancyjne.
    • Usługi gwarancyjne są to usługi wykonywane w ramach gwarancji własnych produktów marki MOST, oraz urządzeń producentów dla których jesteśmy Autoryzowanym Punktem Serwisowym. Warunkiem przyjęcia do naprawy gwarancyjnej jest możliwość stwierdzenia daty zakupu / produkcji urządzenia.
    • Usługi pogwarancyjne Serwis RYWAL-RHC wykonuje dla urządzeń własnych sprzedawanych pod marką MOST oraz urządzeń producentów dla których serwis RYWAL jest Autoryzowanym Punktem Serwisowym którym skończył się termin ochrony gwarancyjnej lub klient utracił prawo do gwarancji.
  3. Usługi naprawcze innych urządzeń możemy wykonać zgodnie z wiedzą serwisanta i na odpowiedzialność klienta.
  4. Procedury zgłoszeń serwisowych oraz sposoby świadczenia usług są wspólne dla serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
  5. Warunki świadczenia usług serwisowych spisane w indywidualnej, pisemnej umowie zawartej z klientem, mają pierwszeństwo przed OWŚUS.

2. PROCEDURA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH

  1. Rozpoczęciem procedury serwisowej jest zgłoszenie przez klienta zapotrzebowania na usługę. Zgłoszenie może być zrobione osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem internetowego zgłoszenia naprawy urządzenia spawalniczego lub uchwytu. Formularz zgłoszenia jest dostępny na stronie serwis.rywal.com.pl
  2. Naprawa urządzenia dokonywana jest w serwisie lub u klienta. Jest to uzależnione od rodzaju usterki oraz typu urządzenia. W przypadku napraw gwarancyjnych w serwisie, transport urządzenia odbywa się na koszt gwaranta. W przypadku napraw pogwarancyjnych za transport ponosi koszty klient.
  3. Zgłoszenie serwisowe powinno zawierać informacje o urządzeniu : typ, s/n, oraz opis usterki, dane kontaktowe klienta.
  4. Urządzenie powinno być kompletne np. w przypadku urządzenia spawalniczego musi być uchwyt spawalniczy, w przypadku kołkownicy – pistolet, w przypadku ostrzynki elektrod – uchwyt elektrodowy.
  5. Zgłoszenie serwisowe dokonane w dzień roboczy po godz. 16.00 oraz w sobotę, niedzielę lub święta uznaje się za dokonane o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego.
  6. Dla każdej naprawy otwierany jest dokument Zgłoszenia Serwisowego ZSR. Wystawienie dokumentu następuje w chwili fizycznego przyjęcia urządzenia do naprawy. Dokument zawiera potwierdzenie przyjęcia urządzenia, opis usterki, wykaz dodatkowego wyposażenia i wykonane czynności, wykaz wymienionych podzespołów oraz ocena jego sprawność po naprawie. Na dokumencie tym klient potwierdza przekazanie urządzenia do naprawy oraz odbiór po naprawie i jego sprawność po naprawie. Kopia dokumentu trafia do rąk klienta.

3. PROCEDURA ŚWIADCZENIA USŁUGI SERWISOWEJ

  1. Po dostarczeniu urządzenia do serwisu, serwis w ciągu 48 godzin jest zobowiązany rozpatrzyć zgłoszenie i poinformować klienta o statusie naprawy i w przypadku naprawy odpłatnej, przedstawić klientowi kosztorys tej naprawy. Złożenie urządzenia do naprawy, oznacza wyrażenie przez klienta zgody na dokonanie odpłatnej ekspertyzy — w przypadku urządzenia spawalniczego: 300,00 PLN netto + VAT, osprzętu gazowego: 50,00 PLN netto + VAT i uchwytu spawalniczego: 50,00 PLN netto + VAT, jednak opłata zostanie naliczona w przypadku odstąpienia przez klienta od usługi naprawy.
  2. O dodatkowych uszkodzeniach które zostaną zlokalizowane przez serwisanta, a wartość naprawy zwiększy się ponad 100 pln netto, klient zostanie powiadomiony e- mailem i od jego decyzji będzie zależało dalsze postępowanie naprawcze. Do 100 pln netto, serwis nie musi konsultować dodatkowych kosztów z klientem.
  3. Części zamówione i zakupione do naprawy nie podlegają zwrotowi. Klient w przypadku rezygnacji z naprawy, ponosi koszt związany z ich zakupem.
  4. Wszelkie czynności związane z działaniem serwisu są wykonywane z należytą starannością, wiedzą i zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta.
  5. Serwis RYWAL RHC dołoży wszelkich starań, aby wykonanie usługi nastąpiło w jak najkrótszym czasie.
  6. Ustala się czas naprawy gwarancyjnej i odpłatnej nie dłuższy niż 14 dni – w przypadku urządzeń produkcji krajowej i nie dłuższy niż 30 dni dla urządzeń produkcji zagranicznej.
  7. Serwis RYWAL RHC oferuje na czas naprawy urządzenie zastępcze podobnej klasy i zbliżonych parametrach. Jeżeli klient chce skorzystać z urządzenia w określonym czasie naprawy – jest to użyczenie odpłatne. W przypadku przekroczenia terminu naprawy z winy serwisu – jest to użyczenie darmowe. Każdorazowo musi być spisana umowa użyczenia.
  8. Każdą naprawę odpłatną kończy wystawienie faktury dla klienta.
  9. Uszkodzone części, zużyte płyny po naprawach pogwarancyjnych stanowią własność klienta i jest on zobowiązany odebrać je z serwisu przy odbiorze urządzenia.

4. GWARANCJA NA ŚWIADCZONE USŁUGI

  1. Gwarancja na usługę serwisową wynosi 3 miesiące. Jest to gwarancja na wykonaną pracę i części użyte do naprawy. Wyjątek stanowią części do urządzeń Lorch – gwarancja na nie wynosi 6 miesięcy.
  2. Oprócz gwarancji – usługi serwisowe (czyli dzieło podlega również rękojmi). Zgodnie z literą prawa – KC art. 556, 557 §1 i art. 568 – naprawiając urządzenia już używane, po okresie ochrony gwarancyjnej stosuje się jednoroczny okres rękojmi dla konsumentów.
  3. Serwis RYWAL-RHC wyłącza rękojmie dla usług serwisowych B2B.
  4. Jeżeli takie same usterki w naprawionych urządzeniach występują cyklicznie, serwis może odmówić kontynuowania naprawy ze względu na bezradność wobec problemu. Zwracana jest wówczas ostatnia kwota zapłaty za usługę.
  5. Rękojmia może zostać wyłączona całkowicie, gdy do naprawy zostaną użyte części na wybór których usługodawca nie miał wpływu (np. części używane i zaaprobowane lub dostarczone przez klienta.) Fakt taki zostanie odnotowany w Zleceniu Serwisowym ZSR. Podobnie ma się sprawa z częściami nieoryginalnymi – gdy oryginalne części są już niedostępne na rynku.
  6. Po naprawie urządzenia, gwarancja jest udzielana wyłącznie w zakresie dokonanej naprawy.
  7. W przypadku powtórnej wymiany części (dotyczy naprawy gwarancyjnej) gwarancja na tę część rozpoczyna się od nowa. Natomiast w przypadku rękojmi - biegnie ona dalej.
  8. Gwarancja i rękojmia po naprawie nie obejmuje przypadków, gdy powstanie usterki zostało spowodowane z winy użytkownika – zdarzeń mechanicznych, nieodpowiednich warunków pracy (wskazanych przez producenta), niewłaściwej, niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacją urządzenia.

5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wydawanie urządzeń z serwisu jest realizowane tylko i wyłącznie na podstawie oryginału dokumentu ZSR który otrzymał klient zostawiając urządzenie w serwisie.
  2. Reklamacja na wykonaną usługę winna być złożona przez klienta natychmiast po stwierdzeniu niezgodności Usługi Serwisowej ze Zleceniem serwisowym. Serwis jest zobowiązany ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni. Jeżeli termin ten nie zostanie dotrzymany, reklamację należy uznać za uzasadnioną.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszymi Ogólnymi Warunkami Świadczenia Usług Serwisowych, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Podziel się z innymi!

Pozostałe serwisy firmy

odpylamy.pl
Projektowanie i dobór, montaż, serwis instalacji i urządzeń odpylających dla różnych gałęzi przemysłu.
szlifowanie.info
Serwis internetowy poświęcony obróbce stali nierdzewnej. Wszystko o materiałach, urządzeniach i technologiach.
elkrem.com.pl
Materiały i urządzenia do napawania i regeneracji. Układy plastyfikujące oraz obróbka CNC.
podnoszenie.eu
Systemy transportu bliskiego, żurawie, żurawików, suwnice, wciągników oraz wiele innych.
xiris.pl
Wysoce wyspecjalizowane kamery spawalnicze do badania jakości spoin spawalniczych
www.readytorobot.eu
Integrator zrobotyzownaych systemów spawalniczych oraz systemów automatyzacji procesów produkcyjnych.
www.matyergonomiczne.pl
Ergonomiczne, antyzmęczeniowe maty przemysłowe. Sprawdź jak możesz w prosty sposób poprawić zdrowie swoich pracowników.
www.integrator-rhc.pl
Dostawca i inetegrator systemów zrobotyzowanych dla przemysłu, systemów obróbczych oraz systemów narzędzi montażowych.